Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

11/09/2015

IX reclama meyores pal hospital de Cangas y que se retome'l proyectu de residencia pa mayores

IX d'Asturies va desenvolver distintes iniciatives nel ámbitu de la Xunta Xeneral de Principáu pa dar respuesta a les demandes de Cangas en materia de sanidá, servicios sociales y vivienda.

El voceru parlamentariu de la formación, Llamazares, y la diputada responsable de la área de sanidá, Marta Pulgar, reivindicaron esta mañana en Cangas meyores pal Hospital de la localidá, amás d'un centru de salú independiente y asitiáu lo más céntrico posible. Amás, tamién se va percanciar información sobre l'atayáu proyectu d'apertura d'un centru públicu residencial pa persones mayores.

"Vimos con muncha esmolición mientres la última llexislatura'l paralís de compromisos d'inversión n'Asturies polo xeneral y el paralís y, en dellos casos, l'abandonu a Cangas de Narcea. Esto tien de camudar nel futuru", manifestó *Llamazares en referencia a proyectos como'l de centru polivalente de recursos pa mayores o del centru de salú. Pa Llamazares, la reordenación de les zones sanitaries n'Asturies nun puede aprovechase p'amenorgar prestaciones y servicios y, otra manera, apostó porque s'utilice como una oportunidá p'ameyorar la rede sanitaria y l'atención a los pacientes.

Marta Pulgar señalo amás la necesidá d'una política de vivienda que dexe poner nel mercáu pisos de protección y bien especialmente pa moces, con una ferramienta más pa poder afitar población nestes contornes. Yo esplico la diputada los pidimientos de Cangas nun s'escriben solos dende una perspectiva local, sinón tamién, dende una lóxica de contorna.

Pela so parte, la vocera d'izquierda xunida en Cangas, Laura Alvarez, esixó un plan que dea respuesta a les necesidaes del hospital de Cangas tantu en materia d'equipamientos como en materia de personal. Respecto a l'atención sanitaria, la conceyala aportunó na necesidá de que se construya y ponga en funcionamientu un centru de salú independiente una y bones, dixo, ye una garantía pa facilitar l'accesu de la soledá a tola población.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies