Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

06/11/2015

La Xunta aprueba una posición común en defensa del emplegu en Santa Bárbara

La iniciativa d'IX, que tamién solicita'l sofitu del Ministeriu, llogra la unanimidá de la cámara

Tolos grupos parlamentarios de la Xunta Xeneral voten a favor d'una Proposición Non de Llei d'IX na qu'encamienta al Gobiernu a que promueva, de momentu, la confluencia de toles fuerces sociales de la comunidá, incluyíu l'executivu, los conceyos afectaos, los partíos políticos y les federaciones rexonal y estatal de sindicatos, en visu a crear una posición común que dexe adoptar una solución consensuada que favoreza restituyir y revertir la situación de tolos y toles trabayadores despidíos de Santa Bárbara Sistemes.

La iniciativa d'IX inclúi tamién que l'executivu asturianu dirixase al gobiernu de la nación pa que, al traviés del Ministeriu de Defensa, incorpórese a la posición común. Igualmente encamienta a que, reforzada pola posición común de la comunidá, llidere un procesu de diálogu con X
General Dynamics en Santa Bárbara Sistemes pa llograr esi oxetivu. D'esta forma, en palabres d'Ovidio Zapico créase una posición común que dexe adoptar una solución consensuada que favoreza la vuelta al trabayu de tolos obreros despidíos de Santa Bárbara, de nun   dexar solos a esti trabayadores na so llucha por un empléu estable y calidable, y de      desbloquiar una situación que yá dura demasiáu tiempu. “Ye de xusticia social”, dixo'l diputáu d'IX.

Ovidio Zapico recordó que yá pasaron más de 2 años desque unilateralmente   y ensin alcuerdu cola lexítima representación de el trabayadores, Xeneral Dynamics executara un espediente pa la estinción de manera forzosa de 55 puestos de trabayu.  “El tiempu y la nueva situación demostró lo que los sindicatos de el trabayadores en tou momentu vinieron defendiendo y treslladando a la empresa, qu'esistíen midíes alternatives a los despidos; que podía habese optáu por un espediente de regulación d'empléu temporal porque les mires de carga de trabayu nesta actividá puede variar sustancialmente nun curtiu periodu de tiempu”, esplicó Zapico.

Güei, aseguró'l diputáu d'IX, atopamos   ante una carga envalorada de trabayu pa los próximos 10 años y cola necesidá de realizar nueves contrataciones, esto ye, güei tamos ante la posibilidá de reparar los gafíos efectos sobre'l conxuntu de el trabayadores que de manera inxustificada perdieron el so puestu de trabayu. Mientres estos más de 2 años, amás de los 55 despidíos iniciales, perdieron el so puestu de trabayu los relevistes, un ampliu colectivu de trabayadores (unes 70 persones) qu'una vegada rematáu'l so contratu relevu, viéronse empuestos al desemplegu, recordó.

Al so xuiciu en Santa Bárbara ta produciéndose un reflexu de lo que se pretendía cola Reforma Llaboral del 2012, ta tratándose de sustituyir empléu estable por contrates y empléu temporal, tánse precarizando en definitiva les condiciones llaborales.

El diputáu d'IX tamién recordó, principalmente a los diputaos del PP, que General  Dynamics adquier la Empresa Nacional Santa Bárbara hai yá casi 15 años, y asume nel aquel momentu tamién unes obligaciones en materia d'inversión, modernización, adecuación d'instalaciones y caltenimientu del emplegu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies