Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

16/04/2018

IX nun va bloquiar l'apertura d'espediente al Síndicu Mayor

Llamazares acusa a los grupos de la derecha d'enllamorgar y retrasar el creitu estraordinariu qu'afecta a cuestiones sociales y a inversiones urxentes

El voceru d'IX na Xunta Xeneral, Gaspar Llamazares, adelantró esta mañana qu'IX nun va bloquiar l'apertura d'espediente al Síndicu Mayor, porque considera qu'hai razones abondes pa llevalo a cabu y que remate na revocación política. “Tendría de ser abondo cola reprobación política por que'l Síndicu Mayor dea un pasu tras pero teniendo en cuenta l'informe del Lletráu, vamos esperar a les pruebes pa ver si hai materia cola que rematar l'espediente o non”, esplicó esta mañana. L'apertura del espediente, al so xuiciu, ye un nuevu toque d'atención porque paez que nun recibió'l toque d'atención necesariu cola rocea mayoritaria de la Xunta Xeneral, espresada na reprobación del pasáu vienres.

Per otru llau, Gaspar Llamazares aseguró que'l creitu estraordinariu ta siendo fechu de menos polos grupos de la derecha, que nestos momentos tán proponiendo comparecencies que depués nun tienen nengún tipu d'eficacia, non solo pol númberu sinón pol control parlamentariu porque da la impresión que son comparecencies de trámite para los mesmos que la proponen. Peor ye, para'l voceru d'IX, que los grupos de la derecha tean plantegando una enmienda a la totalidá. “Si tar faciendo ye para retrasar entá más la llei de creitu y nun s'aprobaría n'abril, sinón que se retrasaría a mayu”, dixo. Sabiendo que la llei de creitu estraordinariu tien una mayoría, da la impresión qu'asistimos a un intentu d'enllamorgar el campu, d'enredar y finalmente de que'l creitos sala cuanto más tarde meyor, sostuvo al términu de la Xunta de Voceres. “A los asturianos interésa-yos que cuanto antes apruébese meyor, porque afecta a cuestiones sociales y a inversiones que son urxentes”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies