Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

13/07/2018

Llamazares cree qu'hai 'blimes' pa un alcuerdu ampliu frente a la descarbonización exprés

El voceru d’IX Asturies na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, destacó güei que "hai blimes" pa llegar a alcuerdos amplios na defensa d'un modelu de transición enerxética que dexe'l caltenimientu de la minería más allá de 2018, y pal caltenimientu de les térmiques frente al anunciu de zarros inmediatos que pretenden delles compañíes.

Trátase, a xuiciu de Llamazares, de llograr una descarbonización pautada que dexe'l cumplimientu de los alcuerdos de París pero teniendo en cuenta la realidá territorial y social d'Asturies y del futuru de la so industria.

El diputáu realizó estes declaraciones tres l'intensu plenu monográficu dedicáu pol Parlamentu d'Asturies a la transición enerxética. "El grupu parlamentariu d’IX Asturies provocó un alderique imprescindible nun momentu bien importante pal futuru del sector mineru, de la enerxía y del sector industrial" enfatizó Llamazares, que reclamó al Gobiernu, una vegada más, que lidere un procesu que dexe texer aliances con otros territorios como Aragón o Castiella y Llión, pero tamién sociales, políticos y sindicales.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies