Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

07/08/2018

Argüelles refuga tratu de favor y recuerda que como´l restu de vecinos del cascu tien derechu a aparcar pa carga y descarga

El coordinador asegura que pue ser una torpeza pero non un agradecimientu a la supresión d'una denuncia, por culpa de que el accesu hasta la see ta autorizáu

El coordinador xeneral d’IX Asturies, Ramón Argüelles, refugó güei tratu de favor per parte del xefe de la Policía Local d'Uviéu, en relación a l'anulación d'una denuncia por aparcamientu incorrectu. El sucesu, enfatizó Argüelles, produciose por aparcar en zona piatonal al pie de la see d'IX, alternativa regulada y dexada pa residentes nel cascu antiguu y, tamién pa les oficines y establecimientos aniciaos neses zones. Ramón Argüelles señaló que la llamada al xefe de la Policía surde non coles mires de buscar una anulación indebida, por culpa de qu’esi accesu y estacionamientu pa carga y descarga ye de derechu, sinón para conocer qué pudiera asoceder y qué tenía que faer pa igualo. El coordinador esplicó que se dirixiera al responsable municipal dada la so “amistá” a lo llargo d'años nos que por razón de los sos cargos tuvieren una bien bona relación profesional. Nesi marco, acotó, produzse la llamada que se graba nes escuches de la operación “Enredadera” per parte de la Unidá de Delincuencia Económica y Fiscal de la Policía Xudicial (UDEF) y que, al so xuiciu, sacóse de contestu. Asina, dempués de que quedara acreditao qu'el estacionamiento produciose na zona piatonal na redoma de la see d'IX, produzse l'anulación del procedimientu. “Quiciabes se sacó un pocu de contestu la frase de te debo una. Soi una persona humilde y qu’a los amigos, a les persones coles que tengo enfotu, pos tengo frases qu'al meyor sacaes de contestu nun s'interpreten bien, pero eso, interpretándolo colo que yo quería interpretar, que solo yo lo puedo saber, pos ye munches gracies por solucionar esta denuncia que nun se debía d'haber o munches gracies por esclariar esti tracamundiu”.

Sía que non, y a la vista d'ónde se produz la denuncia, d'esa “te debo una” nun puede inferise nengún tipu de intencionalidá escura sinón, añedió “munches gracies pol interés, por coyer el teléfonu, y munches gracies por esclariar esta dulda”.

Argüelles amosóse dispuestu a esclariar col Conceyu o con quien seya pa esta situación de la que llamentó que nun s'hubiera transcrito tamién la so llamada al xefe de la policía, sinón solo les respuestes. Ello ye que nesa llamada inicial podría vese que, en nengún casu, pide tratu de favor sinón qu'esplica la so creencia de que l'accesu hasta la see en vehículu y l’estacionamiento pa carga y descarga taba reguláu. La denuncia, enfatizó, foi una sorpresa, al atopar el boletín de propuesta de sanción nel parabrís del coche yá que el vehículu tuviera nesi mesmu llugar en numberoses ocasiones ensin nengún tipu de problema.

Respectu al malestar internu y l'imaxe pa IX, el coordinador xeneral de la formación reconoció que tal que se sopelexó esta información, en concencia, nun yera daqué bono. Sía que non, refugó la so dimisión por un fechu que al so xuiciu nun pasa d'una desafortunada “torpeza”. Frente a ello, anunció, va dar les esplicaciones que faiga falta. Eso sí, matizó, ye necesario premediar la crítica poniéndoles, dixo, nel so xustu pesu. “A ver si va ser agora esti incidente'l que desencadenó la investigación esta policial. Hai que poner les coses nel so sitiu. De verdá qu'al meyor nun foi'l camín más correctu o tendría de midir les palabres débote una. De verdá dicir que de corazón, colos amigos digo eses coses y digo otres pero nun ye que porque te deba una vayamos faer daqué illegal, non, sinón porque me coyiste’l teléfonu y solucionástime un problema que yo tenía. A cencielles ye eso”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies