Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

09/08/2018

IX va celebrar el día d'Asturies en Xixón n'una xornada reivindicativa y festiva

Xuntu al actu políticu "Asturies pola Izquierda" va desenvolvese un intensu programa d'actividaes lúdiques pa tolos públicos, con conciertos, espicha y puntos coloraos, nuevos y feministes

IX va celebrar anguaño'l Día d'Asturies en Xixón, nun actu políticu y festivu que cunta cola participación de la oficina de la Eurodiputada Ángela Vallina.
 
L'actu Políticu Asturies pola Izquierda va dir acompañáu d'un intensu programa qu'inclúi numberosos y variaos actos empobinaos a tolos públicos. La xornada del 8 de setiembre, como ye habitual, va ser un día de reivindicación pero tamién de fiesta y camaradería de la izquierda, con actuaciones y conciertos de Spanta La Xente, Kike Suárez y Javi Colero, La Cosa Nostra y muncho más, porque'l Muséu del Pueblu d'Asturies de Xixón va dar cabida, tamién, a interpretaciones de gaita y tambor, de la que va haber xuegos tradicionales para neños y neñes, una barra popular y una espicha.
 
Dende la perspectiva reivindicativa, va haber un Puntu Lila de MUJOAS, un Puntu Coloráu d'IX y amás del Grupu de Salú ya Igualdá de Conseyu de la Mocedá de Xixón (CMX).
 
A lo llargo de les próximes selmanes, vamos dir informando en detalle del ampliu programa.
 
Nun te lo pues perder, participa, porque'l 8 de setiembre ye'l Día d'Asturies y tenemos que celebralo pola izquierda

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies