Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

24/05/2019

IX fai un llamamientu al votu útil para dar estabilidá a la comunidá y llantar cara a les decisiones de Sánchez

Nestes elecciones xuégase'l futuru de la industria y el de la xeneración actual y futuro, alvierte Ángela Vallina

L'únicu votu útil del próximu domingu para conformar un gobiernu autonómicu de la izquierda, fuerte y que plante cara al executivu central ye'l d'Asturies pola Izquierda. Asina lo esplicitaron esta mañana los miembros de la candidatura encabezada por Ángela Vallina que fixeron balance de la campaña na see de la coalición. “Nestes elecciones xuégase'l futuru de la industria asturiano, el de la xeneración actual y el de futures xeneraciones”, alvirtió la candidata, coles mesmes qu'esixó “llantar cara” a les polítiques de Pedro Sánchez cuidando que Barbón, dixo, “tien una trayectoria de sumisión” al executivu socialista de Madrid.

Vallina refirióse tamién a les últimes noticies sobro ArcelorMittal y al posible allongamientu de la parada de producción ya indicó qu'esti ye un claru exemplu de la difícil situación que vive Asturies y la necesidá de que'l Principáu tenga un Executivu que llante cara al Gobiernu central y a una ministra d'industria que "espera nun siga nel Gobiernu", daqué qu’al so xuiciu'l socialista Adrián Barbón nun va faer si nun ta IX nel Gobiernu.

Los candidatos d'IX tamién reclamaron a les fuerces de la izquierda qu'esclarien los pactos antes del próximu domingu por que los electores sepan qué van faer col so votu. Nesti sentíu, Vallina alvirtió que sería “bien murnio” que los votos de la izquierda acabaren na derecha, refiriéndose a un posible pactu ente'l PSOE y Ciudadanos. Pela so parte, Ovidio Zapico realizó un llamamientu al votu a esa masa que n'Asturies siempres nos vota, a la clase trabayadora y sobremanera a toos esos que-y dicíen a Pedro Sánchez 'con Rivera non', porque nós somos el 'Rivera non' . Esa exhortación, a la estabilidá y gobernabilidá d'Asturies, frente a procesos como la descarbonización, faila estensiva Zapico tamién a los que ven a Pablo Iglesias como un home d'estáu, que creen necesariu un gobiernu plural nel estáu, y que nun atopen en Podemos n'Asturies un referente porque s'empeñó en demostrar que nun ye opción de gobiernu, sinón de bloquéu, o d'un gobiernu de la derecha en Xixón.

Zapico esplicó qu'Asturies pola Izquierda fuxó na campaña de frases feches, ambigüedaes y xestos y centró la mesma nes esmoliciones de los ciudadanos asturianos, la difícil situación de la industria, la sangría demográfica, les infraestructures o la formación de mocedá y paraos, a los que puede dase respuesta dende un gobiernu de la izquierda plural y encarar los próximos cuatro años con estabilidá.

Pela so parte, Alejandro Suárez, Secretariu d'Organización d'IX d'Asturies, estimó l'esfuerzu y sobremanera el trabayu bien fechu per parte de la candidatura pa conectar cola xente y los sos principales problemes. Suárez indicó que cierren “una bona campaña con persones que representen lo meyor d'IX, con gran capacidá de xestión y organización”.

Tamién, al igual que fixo Ángela Vallina, estimó a tola militancia la so implicación y movilización nesta campaña de la que salen bien satisfechos y cola esperanza de llograr bones resultancies y decisives p'Asturies.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies