Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

03/07/2019

Vallina destaca un bon entendimientu con Barbón y pon el programa como puntu de partida de la negociación

Izquierda Xunida y el PSOE empecipiaron güei los contactos de cara a la investidura del futuru presidente d'Asturies y a la gobernabilidá del Principáu, nuna cita na que se constató un bon entendimientu.

La vocera de la formación, Ángela Vallina, axuntóse esta mañana col secretariu de la Federación Socialista Asturiana y candidatu a la presidencia d'Asturies, Adrián Barbón, precisamente pa falar de víes d'entendimientu, basaes tantu nes resultancies electorales como n'alcuerdos programáticos. Nestos momentos, y tres ese primer alcuentru, Vallina destacó'l sentíu de responsabilidá d'Izquierda Xunida que, dixo, "intenta siempres collaborar, dar estabilidá a Gobiernos d'Izquierda, como diximos mientres tola campaña y que, en concencia, hai que respetar la voluntá de lo que votaron los asturianos y asturianes, que quedó clara".

Sía que non, ironizó Vallina, "vamos a una investidura y non a una embestidura que ye lo que paez ser que plantegen otros grupos". A partir de la próxima selmana, van poner a trabayar los equipos de dambos partíos pa tratar de llegar a alcuerdos que, esplicó la diputada, van tar basaos nel programa y non en cargos concretos. IX va plantegar propuestes basaes, precisamente, nel programa qu'alcordó pa estes elecciones autonómiques.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies