Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

28/05/2020

IX y el comité piden que l'Estáu xestione de forma directa Alcoa hasta que se llogre una solución que garantice'l so futuru

Gómez de la Uz confía en que la propuesta sía sofitada pol Parlamentu asturianu yá que ta “en llínea” coles reivindicaciones de la plantiya.

Izquierda Xunida rexistró una Proposición non de Llei (PNL) encamentando al Gobiernu d'Asturies a emplazar al Central por qu'adopte cualquier midida al so algame para garantizar el futuru de la planta d’Alcoa n'Avilés. La vocera de la formación, Ángela Vallina, y el tamién diputáu Ovidio Zapico, axuntáronse esta mañana col comité d'empresa a quien treslladaron la iniciativa qu'inclúi a tamién la xestión directa de les factoríes per parte del Estáu hasta que se llogre una solución qu'asegure'l cumplimientu de los imprimíos suscritos nel so día ente la empresa, y la so plantiya col aval del Ministeriu d'Industria.

Ovidio Zapico manifestó la so esmolición énte la situación d'incertidume pola que traviesa la compañía y esixó “responsabilidá” al Ministeriu d'Industria como garante de los alcuerdos suscritos. “Vimos cómo, mientres toos estos meses, desque se produció la vienta, el branu pasáu, d’Alcoa a esti nuevu grupu inversor, nun se materializó nada de lo que naquel momentu alcordárase; nun se materializó aquel plan de futuru quelos y les trabayadores consensuaren y que, a última hora, cómo de nuevu resurden, énte una supuesta nueva vienta, bien de Incertidumes énte'l futuru d'esta actividá”

Pal presidente del comité, José Manuel Gómez de la Uz, lo que se produció na operación ye “una estafa monumental” na que la plantiya ye la gran perxudicada. “Los y les trabayadores decidimos nun cobrar indemnizaciones y buscar l'actividá pa les factoríes, lo cual pensábamos que se taba llevando bien a cabu, tanto pol vendedor, que foi Alcoa, como pol Gobiernu d'España, que lo taba respondiendo y por lo que vimos ye qu’Alcoa buscó simple y puramente un sociu inversor-liquidador y qu’enriba respondiera por él el Gobiernu d'España. Too esto rompió y a la plantiya déxanos agora mesmo nuna indefensión total. Poro, nós, agora mesmo, lo único que pidimos, esiximos al Gobiernu que, yá que la enguedeyó'l Gobiernu que la ministra Reyes Maroto foi parte de qu'esta xente tea equí, pos qu'actúe y qu'al traviés de la SEPI intervenga les plantes y que se busque xuna solución por que, de verdá, nun tiempu medio tengamos un inversor de verdá con garantíes”.

Al respective de la PNL presentada por IX, Gómez de la Uz estimó al grupu parlamentariu de la formación a iniciativa que, dixo, coincide nel pidimientu y los oxetivos. “Esperemos tamién que'l restu de partíos políticos secundar porque ye, a última hora, lo qu'acabo de dicir agora mesmu, lo que tamos pidiendo: non cabo que'l Gobiernu intervenga; nun puede ser yá que se dexe en mano d'estos grupos inversores de poca credibilidá y, aL final, tamos totalmente na llínea”.

Nel alcuentru colos trabayadores tantu Zapico como Ángela Vallina manifestaron el so sofitu a les reivindicaciones de la plantiya asturiana d’Alcoa y reclamaron la total implicación de tola sociedá pa defender el futuru de la industria asturiano.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies