Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

11/11/1111

El Conseyeru de Mediu Rural y Pesca señala que les esportaciones del sector agroindustrial triplicáronse na postrera década

Aurelio Martín presidió l'actu institucional de presentación del stand del Principáu d'Asturies nel XXIV Salón Internacional del Club de Gourmets. L'afamáu restaurador Nacho Manzano asegura que parte del ésitu de los cocineros asturianos debe achacarse a la calidá de la despensa qu'ufierta'l Principáu.

El Conseyeru de Mediu Rural y Pesca, Aurelio Martín, presidió esta mañana en Madrid l'actu institucional de presentación del stand del Principáu d'Asturies nel XXIV Salón Internacional del Club de Gourmets. Acompañar el Director Xeneral de Ganadería y Agroalimentación, Luis Miguel Álvarez Morales y el restaurador Nacho Manzano.

Durante la so intervención, el Conseyeru señaló que la presencia del Principáu nesta cita gastronómica "ye sólo un reflexu de la importancia que n'Asturies tien el sector de la industria agroalimentaria". Pa ilustrar esta información, Martín dio dalgunes cifres: "na nuestra Comunidá Autónoma más de nueve mil personar trabayen nesti sector, lo que representa más del 14% del total del empléu industrial d'Asturies. El valor total de les ventes de la producción agroindustrial avera a los dos mil millones d'euros, lo que supon más del 15% del valor total de les ventes del conxuntu del sector industrial asturianu y el consumu de materies primes d'esti sector superó los 800 millones d'euros el pasáu añu, algamando un 13% del total del consumu industrial d'Asturies".

El Conseyeru tamién sorrayó la creciente capacidá exportadora del sector agroindustrial y esplicó que, nel añu 2008, "el valor de les nuestres esportaciones nesti ámbitu foi de casi 175 millones d'euros, respecto a los 60 millones de 1998, lo que supunxo prácticamente triplicar nuna década esti datu". Por esa razón, dende la Conseyería de Mediu Rural y Pesca "garantizar p'anguaño 2010 ayudes a los llabradores y ganaderos asturianos por un importe de noventa millones d'euros, que nel casu del sector lácteo representa una medría del cincuenta por ciento respecto a les del añu anterior", indicó.

Respecto a la calidá de los productos asturianos, Martín utilizó les palabres del críticu gastronómico estadounidense Gerry Dawes "que, ente otros méritos, cuenta con ser el primeru n'afayar al públicu norteamericanu al chef Ferrá Adria o'l de recibir ente otros el Premiu Nacional de Gastronomía nel añu 2003". El Conseyeru esplicó que Dawes, que visitó Asturies recientemente, afirmó que n'Asturies producen dalgunos de los meyores quesos del mundu, sobremanera los azul. "Dígolo non sólo porque se trata de productos de altísima calidá y non copies d'otros quesos sinón por el so procesu d'ellaboración absolutamente artesana". Martín aseguró que non sólo los quesos, sinón tamién la sidra y el vinu de Cangas de Narcea impactar al críticu norteamericanu.

Tres la so intervención, Martín dio la palabra al restaurador Nacho Manzano. "El representante más significativu d'una nueva xeneración de chefs asturianos qu'apostar y siguen apostar pola usu de los nuestros productos y contribuyendo significativamente a la so conocencia nacional ya internacional", esplicó'l Conseyeru.

Manzano, por su parte, indicó que bona parte del ésitu qu'anguaño vive  cocinar asturiana debe a la calidá de la despensa qu'apurren llabradores, ganaderos y pescadores. El restaurador, l'únicu n'Asturies galardonado con dos estrelles Michelín, aseguró que, nos últimos años, la rexón diera un gran pasu pa asitiase a la vanguardia de la gastronomía n'España y cada vez yera más reconocida internacionalmente.

Asturies nel Salón de Gourmets

La Conseyería de Mediu Rural y Pesca participa nesta cita agroalimentaria con un stand institucional nel que tán presentes 23 empreses asturianes, amás de 12 denominaciones calidable: sidra d'Asturies; los quesos de Gamoneu, Cabrales, Afuega´l Pitu, Casín y los Beyos; el Vinu de la Tierra de Cangas; la Escanda d'Asturies; la Faba Asturiana; la Xata Asturiana; el Chosco de Tinéu; y les producciones amparar pol Conseyu Regulador de l'Agricultura Ecolóxica.

El stand del Principáu, asitiáu cerca de la entrada principal del Pabellón 6, nel númberu D36, ocupa una superficie de 396 metros cuadraos, distribuyíos en delles zones.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies