Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Garzón defende la solidaridá col pueblu griegu ”frente a la estorsión” de la Troika en rexistrando IX, ICV-EUiA, CHA una iniciativa pa llograr un “gran alcuerdu européu sobre la delda”

El voceru económicu parllamentariu impulsa xuntu al restu de diputaos y diputaes una proposición non de llei pa que'l Congresu encamiente al Gobiernu del PP a poner en marcha “una auditoría de la delda pública en tolos países” y pa lluchar contra les polítiques d'axuste “que se demostraron llargamente suicides”

El diputáu d'Izquierda Xunida y voceru económicu d'IX, ICV-EUiA, CHA, Alberto Garzón, defendió güei la solidaridá col pueblu griegu” frente a los chantaxes y la estorsión esplegaos pola troika nes instituciones europees. Garzón foi l'encargáu d'esplicar esta mañana nel Congresu, al pie de otros diputaos y diputaes del grupu parlamentariu, la iniciativa parlamentaria rexistrada minutos antes pa llograr un “gran alcuerdu européu sobre la delda pública europea”. La proposición non de llei tien ente los sos oxetivos que la Cámara Baxa encamiente al Gobiernu a poner en marcha “una auditoría de la delda pública en tolos países”, según pa lluchar contra les polítiques d'axuste “que se demostraron llargamente suicides”.

El diputáu y candidatu d'IX a la Presidencia del Gobiernu compareció en dependencies parlamentaries aledañes al Hemiciclu acompañáu por Cayo Lara y el restu d'integrantes del grupu parlamentariu. Les esplicaciones detallaes de la iniciativa parlamentaria a los medios de comunicación tuvieron acompañaes cola simbólica presencia d'una bandera de Grecia esplegada polos mesmos parlamentarios. Garzón aportunó na necesidá imperiosa de resolver los problemes económicu y social, especialmente de los países de la Europa del Sur”.

Destacó que la proposición non de llei d'IX, ICV-EUiA, CHA ye una amuesa de solidaridá absoluta col pueblu griegu, que ta sufriendo'l chantaxe y l'estorsión de les instituciones europees, sobremanera de los bancos privaos alemanes y franceses”.

Alberto Garzón argumentó qu'estes entidaes financieres, col respaldu entusiasta de les instituciones comuñales, son les que “tán extorsionando a la población griega, emburriándola y afogándola en circunstancies verdaderamente dramátiques frente a un Gobiernu que, per primer vegada na hestoria de Grecia, decidió representar de forma precisa a la mayoría de la población”. “D'esta miente -siguió- ta enfrentándose a los chantaxes de la troika y d'eses instituciones europees”.

El voceru económicu de La Izquierda Plural detalló que, a pesar de que la proposición non de llei busca principalmente sofitar al pueblu griegu, tamién ta “estrechamente amestada” a la situación social y económico d'España. Esplicó la so intención d'encamentar al Executivu de Mariano Rajoy a “defender esi gran alcuerdu européu sobre la delda, qu'inclúi un cambéu radical nes polítiques europees, porque entendemos que la situación española ta íntimamente rellacionada, amestada y venceyada cola situación del pueblu griegu”.

Recordó que “la llucha y la batalla que caltien el pueblu griegu contra la troika y les instituciones que quieren siguir afondando nes polítiques d'axuste ye la mesma llucha y batalla que tien el pueblu español y l'economía española”.

El candidatu d'IX a la Presidencia del Gobiernu afirmó que la iniciativa va sirvir, por tanto, pa falar del pueblu griegu, “pero tamién del español y d'otros pueblos europeos que quieren construyir un modelu de sociedá que s'alloña del modelu regresivu que tán sofitando la troika y les instituciones europees”.

“Queremos -dixo- otru modelu distintu al diseñáu pola actual Europa”, y espresó el so sofitu al actual Gobiernu griegu de Syriza por saber poner “los intereses de la mayoría social percima de los beneficios bancarios y de les instituciones privaes europees”.

La proposición non de llei rexistrada inclúi nel so parte propositiva, amás de los puntos yá señalaos, la derogación del Pactu d'Estabilidá y Crecedera, del Tratáu d'Estabilidá, Coordinación y Gobernanza y del Pactu pol Euru Plus” o la derogación de toa referencia institucional a la prioridá absoluta del pagu de la delda, que nel ámbitu español establecer na reforma constitucional del artículu 135”.

La iniciativa nun escaez encamentar al Executivu del PP a la reestructuración de les condiciones establecíes nos contratos de delda pública, allongando los plazos de pagu y amenorgando los tipos d'interés correspondientes”, según a la “puesta en marcha d'un plan européu d'estímulu económicu que dexe superar la crisis social y económico, y dexe empezar la corrección de los desequilibrios nes estructures granibles de los países de la zona euru”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies