Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Centella reclama un plan amparáu por Naciones Xuníes p'atayar el conflictu armáu en Siria y refuga qu'España participe nuna intervención militar

El voceru parlamentariu d'IX valora que “anteponer a la OTAN y los bombardeos” a una solución humanitario y político ye “querer de nuevu faer de pirómanos”

El voceru parlamentariu d'Izquierda Xunida nel Congresu, José Luis Centella, reclamó güei un plan pa normalizar” la situación bélica en Siria, de la que se deriva en bona parte la crisis de los refuxaos qu'españó nes fronteres de la Unión Europea, que tien de tar amparáu por Naciones Xuníes, de la que refugó qu'España participe nuna intervención militar nesti país, porque los bombardeos namái traen “más muerte y más sufrimientu”.

Na rueda de prensa ufiertada nel Congresu tres la llarga xunta de la Xunta de Voceros d'esta mañana, Centella esplicó qu'IX defende que sía Naciones Xuníes dende ú prepárese un plan pa recuperar la normalidá” en Siria, “primero axustando col so Gobiernu y, a partir d'ende, faciendo un plan pa que la xente normal pueda siguir viviendo” nesti país afaráu por más de cuatro años de conflictu armáu. Reclamó daqué similar pal casu de Llibia.

El diputáu d'Izquierda Xunida per Sevilla repostió que si la única solución que se decide ye que distintos Estaos europeos participen en bombardeos sobre'l territoriu siriu lo que va asoceder ye que “haya inda más xente que quiera salir de Siria. Va Haber inda más muerte y destrucción, y va tase echando más lleña al fueu”. Valoró que “anteponer a la OTAN y los bombardeos” a una solución humanitario y político ye “querer de nuevu faer de pirómanos”.

Centella señaló que ye necesario que se dean distintos pasos y unu de los primeros ye que la Xunión Europea reconoza que lo fixo mal” y que “los integristes a los qu'agora hai que combatir apocayá considerábense ‘lluchadores pola llibertá’”, amás de que “gran parte de les armes que la OTAN llevó a Siria tán en manos d'esa xente”.

Per otra parte, José Luis Centella aseguró que'l presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, debería de comparecer de momentu nel Congresu de los Diputaos pa esplicar “con claridá” la posición del so Executivu frente al drama humanitariu que protagonicen los miles de refuxaos que lleguen a Europa. Aseguró que si non lo fai ye “porque nun tien nada que dicir”.

Criticó que l'actitú del Gobiernu del PP ta siendo “cínica” en tolo que respecta a una situación “qu'ha d'atayase nel orixe. La solución nun ye partinos les migayes de la probeza, sinón acabar con ella”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies