Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

09/09/2016

Garzón tiende la mano a Pedro Sánchez pa llegar a alcuerdos programáticos de Gobiernu

El líder d'IX esclaria que'l pre-requisitu pa cualquier pactu pasa porque'l PSOE esclarie qué quier

Orviz apueste n'Asturies por un alcuerdu de Gobierbo con 28 diputaos y retruque a Javier Fernández a IX nun-y val cualesquier gobiernu n'España. "Valnos, necesariamente, l'apueste por un Gobiernu d'izquierda".

El coordinador federal d'IX, Alberto Garzón, tendió güei la mano a Pedro Sánchez y el PSOE pa llegar a un alcuerdu que dexe, en base a un compromisu programáticu, formar un gobiernu de cambéu y de progresu. Aprovechando la so participación nos actos entamaos pola so formación con motivu del día d'Asturies, Garzón reivindicó la necesidá de construyir una alternativa al modelu que se ta construyendo n'España y na Unión Europea, y que ta contribuyendo a xenerar un caldu de cultivu pa movimientos xenófobos, racistes y d'estrema derecha. Frente a la situación d'incertidume nel contestu nacional, que xenera frustración y desafección, el líder d'Izquierda Xunida abogó por un nuevu escenariu que dexe pa tras el circu parlamentariu" pa dar soluciones a les necesidaes de la ciudadanía.

Alberto Garzón repitió la so perplexidá ante la indefinición del secretariu xeneral del PSOE, al que pidió claridá al respective de lo que l'ente  quier. "La política tien que ser clara, nítida y que non vale por más tiempu ser foscu nos planteamientos", afirmó.

El coordinador federal d'IX reconoció que la situación política nacional ye complexa pero aseguró que ye posible llegar a alcuerdos que dexen formen un gobiernu progresista ensin necesidá de llegar a unes terceres elecciones. Nesti sentíu, Garzón aprofió qu'el so partíu nun pon llínees coloraes, ensin vetos a naide, pero, esclarió, con una llínea programática de mínimos que dexe "armar una alternativa". Sía que non, esplicó'l máximu responsable de la formación, "el pre-requisitu de too esto ye que Pedro Sánchez diga que quier intentar ser presidente".

Na rueda de prensa previa a los actos de celebración y reivindicación que cada añu entama IU Asturies, el so coordinador xeneral, Manuel González Orviz, reivindicó los valores de la esquierda como única alternativa pa faer frente al procesu de involución que los grandes grupos económicos pretenden imponer, daqué a lo qu'Asturies nun ye ayena, más porque'l presidente de la comunidá Autónoma tamién reclama movimientos. "Mientres haya l'actual situación d'inxusticia la esquierda tien futuru. Poro, lo primeru que debe tener presente'l secretariu xeneral del Partíu Socialista n'Asturies porque, cuando se fala de la importancia d'un Gobiernu, a nós nun nos val cualquier gobiernu. Valnos, necesariamente, l'apueste por un Gobiernu d'esquierda".

Nel contestu asturianu, González Orviz recordó qu'esiste un alcuerdu de investidura col PSOE que, más allá de los compromisos llama a buscar mayorista de progresu amplies n'Asturies, "con 28 diputaos, los diputaos de Podemos, d'Izquierda Xunida y del PSOE". L'oxetivu, avanzó'l coordinador de IU Asturies ye llograr un alcuerdu que vaya más allá d'un pactu presupuestariu.

Pela so parte, l'alcaldesa de Riosa, Ana Diaz, aseguró que los actos entamaos nél área de Viapará, nel Angliru, son reivindicativos y de reflexón.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies