Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Argüelles califica d'obscenu'l presupuestu del Estáu p'Asturies y esixe firmeza pa defender los intereses d'Asturies

El coordinador xeneral d'IX Asturies refuga la falta de recursos pa la Variante de Payares que "conderga" el futuru d'Asturies.

El coordinador xeneral d'IX Asturies, Ramón Argüelles, esixó güei firmeza al Gobiernu y al restu d'axentes sociales ante lo que calificó d'un "nuevu xestu obscenu" del gobiernu de Mariano Rajoy p'Asturies, condergando a un nuevu retrasu a la variante de Payares. El máximu responsable d'IX fixo un llamamientu a la unidá pa defender los intereses d'Asturies ensin refugar, amás de la presión político y social, les movilizaciones. Argüelles criticó la falta de compromisu de l'alministración central que, añedió, suponer poner en peligru non yá el presente de la Comunidá Autónoma, sinón tamién el so futuru.

Nuna rexón como Asturies, enfatizó'l coordinador xeneral, que ta a 2 hores de Vienta de Baños, que ye la exa de conexón cola exa Atlántica européa pa la salida de mercancíes, atrabancar esi enllaz ye, de facto, condergar el futuru de munches xeneraciones".

Esti nuevu varapalu a los intereses y les esixencies d'Asturies tien de ser compensáu a xuiciu d'Argüelles: "Una vegada vame a haber que tomar la cai, de nuevu, cola ayuda de los sindicatos o gracies a ellos, que son los que tienen que faelo". Sía que non, concluyó'l coordinador xeneral d'IX Asturies, "tenemos que manifestar el nuesu más absolutu refugu a esti presupuestu".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies