Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX lleva a plenu la integración de Uminsa n'Hunosa

La coalición va preguntar pola situación de la investigación n'Asturies y pola de FASAD

IX va proponer la integración de Uminsa n'Hunosa para salvar la empresa y los trabayadores, y caltener l'actividá nel Surooccidente d'Asturies, pa evitar tamién el despoblamientu, por culpa de qu'agora hai una sentencia pola que la empresa tien que pagar a Hunosa más de 30 millones pol carbón robáu.

Esta ye la Proposición Non de Llei que'l grupu parlamentariu d'IX va llevar al plenu del próximu vienres. IX va preguntar tamién pola situación de la investigación n'Asturies, IX ta bien esmolecida en relación a les beques y a los institutos d'investigación porque nun son una prioridá pal Gobiernu, tantu en materia presupuestario como en relación a la xestión.

En concretu'l parllamentariu d'IX va preguntar al Conseyu de Gobiernu si tien previstu ellaborar un protocolu para unificar indicadores d'evaluación de la investigación nos distintos centros d'investigación del Principáu d'Asturies, yá sían dependientes de la Universidá, de los institutos d'investigación, les fundaciones, les venceyaes a empreses, etc..

En FASAD hai una situación de conflictu social que'l Gobiernu tien d'esplicar a los parllamentarios, alvirtió Llamazares. El grupu considera que se deterioró la situación llaboral de les y los trabayadores de la Fundación FASAD, como demuestra les recién crecientes movilizaciones sociales.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies