Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ramón Argüelles pide acelerar el pagu del salariu social y llanza una propuesta a Podemos

La coalición propón modificar el salariu social por que se cobre en dos meses. IX sigui trabayando p'ameyorar los derechos sociales de los asturianos

Ramón Argüelles, coordinador xeneral d'IX d'Asturies, alvierte de que pa la coalición agostu ye un mes arteru pa los derechos sociales y sigue trabayando p'ameyoralos, sobremanera teniendo en cuenta'l colapsu que viven los perceptores del salariu social. Asina na propuesta unviada a Podemos esta mesma selmana, IX afiguró un importante cambéu nel salariu social que va dexar terminar colos tiempos d'espera pa recibir una renta a la xente que más lo precisa. Esta propuesta consiste en que los solicitantes del salariu social empiecen a cobralu a los dos meses de la so solicitú o del pidimientu de continuación si nun hai primeramente un resolvimientu y si, a los seis meses, nun hai resolvimientu espresa del Principáu'l salariu social se de por concedíu. Esto ye, va ser un silenciu alministrativu positivu, que va dexar responder a les necesidaes de los asturianos de forma más axilosa. IX va dir faciendo públiques toles propuestes de la negociación con Podemos por que la sociedá asturiana conocer.

El coordinador xeneral d'IX, en respuesta a les declaraciones de Javier Fernández, convídalu a dexar de falar de cartes y centrase nes lleis, unviándoles al Parlamentu. La Llei de Garantíes Vitales Básiques, comprometida nel alcuerdu de investidura, tendría que tar na Xunta Xeneral fai más d'un añu. Nesti sentíu, Argüelles repite que “les úniques cartes qu'esperamos que lleguen son les de los perceptores del salariu social” y pidió-y autocrítica al Presidente.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies