Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX va pidir al Gobiernu qu'esplique la so acción al respective de l'Alianza poles Infraestructures

La formación va llevar tamién al próximu Plenu de la Xunta la situación del centru de Menores de Sograndio

Izquierda Xunida va llevar al próximu plenu trés iniciatives por que se esclarie la situación del centru de menores de Sograndio, les xestiones que realizara'l gobiernu pa llevar alantre l'Alianza poles Infraestructures d'Asturies” y una propuesta por que se investigue sobre les resistencies a los antibióticos y víes para atopar nuevos fármacos d'esta familia para poder dar respuesta a les nueves necesidaes médiques.

La vocera axunta d'IX, Concha Masa, esplicó güei, a la so salida de la Xunta de Voceros del Parlamentu asturianu, que van demandar al Gobierno información sobre estos trés asuntos que, al so xuiciu, riquen una respuesta clara per parte del Principáu. Asina, nel casu de Sograndio, reclámase que s'esclarien les denuncies sobre l'atención a los menores, y qu'inclusive foi cuestionada pol Comité de Prevención de la Tortura del Conseyu d'Europa.

En cuanto al usu y abusu de los antibióticos, y a los efectos de resistencies de delles cepes concretes a fármacos d'esti tipu, Izquierda Xunida va reclamar al Principáu que se pongan en marcha víes d'investigación tanto para analizar les causes d'estes resistencies según para la busca d'alternatives.

Finalmente, Concha Masa anunció que ye necesario que'l Gobiernu informe sobre la situación de los proyectos d'infraestructures n'Asturies, por culpa de que l’Estáu Central yá empecipió negociaciones con otres comunidaes del norte d'España.

Per otru llau, a entrugues de los periodistes, Concha Masa anunció'l refugu d'IX a la propuesta de Podemos de retayos en salarios y percepciones de los grupos parlamentarios. Nesti sentíu, defendió'l llabor que se ta realizando na Xunta Xeneral del Principáu y l'austeridá de la Cámara. “Conociendo'l trabayu parlamentariu dende dientro, dicir con toa modestia, creo que se trabaya d'una manera dura, eficaz y nun podemos dar la imaxe a la ciudadanía de qu'el nuesu trabayu nun merez el sueldu que se gana. Yá nun ye cuestión de cantidá, sinón, más bien de valoración del llabor que se realiza. Creo que pidir l'amenorgamientu de los salarios ye como dar una imaxe indirectamente de qu'el nuesu trabayu nun ye abondo pervalible”

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies