Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX pide la convocatoria de l'Alianza poles Infraestructures convidando a toles fuerces polítiques de la Xunta

La formación cree que ye posible sumar a nuevos partíos pa fortalecer el consensu yá algamáu en defensa de la Variante de Payares y de los grandes proyectos pindios

En respuesta a Ignacio Priendes, que nuna carta plantega apautar nun gran alcuerdu la urxencia y necesidá d'esta obra, Argüelles y Zapico conviden a Ciudadanos a reforzar cola so presencia esta alianza a la que se xuntaron 19 organizaciones, amás de PSOE ya IX.

Izquierda Xunida pidió esta tarde al Gobiernu que convoque a los firmantes de l'Alianza poles infraestructures” y que, convide, amás, a toles fuerces con representación política na Xunta Xeneral del Principáu, con independencia de que formen parte o non de la mesma. El diputáu Ovidio Zapico realizó güei la propuesta al Conseyeru Fernando Lastra mientres la comparecencia presupuestaria sobre infraestructures, énte les incertidumes que s'acurren sobre dalgunos de los proyectos más importantes d'Asturies, como la Variante Ferroviaria de Payares. La situación, afirmó'l parllamentariu, ye güei “más esmolecedor” y “alarmante” que cuando se robló esi compromisu en marzu d'este mesmu añu.

Según Zapico, episodios como'l sufiertu la selmana pasada, na que s'atayaron los tráficos col pandu mientres 19 hores, esixen midíes que dean respuesta d'una vegada por toes a les comunicaciones por ferrocarril, al igual que para frenar el cayente de les cercaníes y reforzar éstes como un serviciu básicu.

La convocatoria de l'Alianza dexaría, amás, dar cabida a nuevos sofitos. “Hai xuna nueva fuerza político que pide agora, refiérome a Ciudadanos que nos unvió xuna carta estos díes a la que contestemos güei, que se cree un gran consensu en redol a la obra de la Variante Ferroviaria, en redol a los problemes qu'amena l'apertura de felicidá variante, y pide que se sumen a la so propuesta pos los axentes sociales, los axentes sindicales y, tamién, los axentes políticos”.

La respuesta, que ta roblada pol Coordinador Xeneral d’IX Asturies, Ramón Argüelles, y el diputáu, na so calidá de responsable n'infraestructures, diríxese al voceru de Ciudadanos, Ignacio Prndes, treslladándo-y l'altu grau de sintonía en bona parte de los sos planteamientos. Al igual que tu, espliquen, “n'Izquierda Xunida, tenemos una gran esmolición énte la situación d'una infraestructura vital p’Asturies”.

Prendes plantegaba na carta que sería “absolutamente necesariu que'l consensu qu'esiste yá na sociedá asturiana, ente los sos técnicos, empreses, sindicatos, axentes sociales y na mayor parte de los sos partíos pudiera afigurase en dalgún tipu d'alcuerdu o documentu”. Con esi fin, convidaba, amás a IX, a caltener una xunta pa tratar de consensuar dalguna iniciativa al respeutu.

IX tomó'l guante, magar, a xuiciu d'Argüelles y Zapico, nun ye necesario partir de cero, por culpa de que 19 organizaciones sociales y dos partíos políticos (la mesma IX y el PSOE), suscribieron el documentu de l'Alianza poles Infraestructures, polo que, a la so jicio, tendría de ser nesi marcu de consensu onde sentase a dialogar “con Ciudadanos y con cuantes fuerces tán dispuestes a trabayar por esi oxetivu común”.

“Creemos que ye un bon puntu d'entamu y polo tanto lo que tien que faer Ciudadanos ye allegar al senu de l'alianza poles Infraestructures y reforzar cola so presencia dicha alianza”, señaló Zapico.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies