Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Pulgar atribúi a la ineficacia del Gobiernu los problemes de masificación nes urxencies del HUCA y primaria

IX va pidir esplicaciones a la Conseyería de Sanidá y alvierte de que la epidemia del gripe ye previsible La diputada d'IX,

Marta Pulgar, alvierte de la ineficacia del Gobiernu en materia sanitario cuidao que, una vegada más, el picu previsible de la epidemia del gripe fai que les urxencies del HUCA tean al completu al igual que les d'atención primaria. A xuiciu de la diputada nun ye de recibu qu'el Sespa enchir en cada epidemia de gripe. “Nun ye un problema de falta de personal sinón de falta d'organización de vacaciones y d'equipos”, esplica la diputada d'IX, quien añede tamién que ta ensin resolver la organización de les urxencies d'atención primaria dempués d'añu y mediu, “atención básica que sigue siendo la hermana probe”.

Asistimos a un problema, una vegada más, qu'afecta a la calidá asistencial, a cómo s'atiende a los ciudadanos d'Asturies por una mala organización del propiu SESPA, sostien la diputada d'IX responsable d'asuntos sanitarios. El grupu parlamentariu d'IX va pidir a la conseyería de Sanidad explicación por estos fechos cuidao que ye la segunda vegada que se repiten. Va Demandar la comparecencia del Conseyeru na Xunta Xeneral.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies