Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

24/09/2018
Un momento del Pleno de Riosa contra la violencia

Riosa cierra files contra la violencia y glaya: 'nun tenemos mieu'

El Plenu aprueba por unanimidá una declaración de refuga a los anónimos contra l'Alcaldesa y el conceyal d'IX y contra cualquier tipu de presión a los munícipes

Riosa dixo güei basta a la violencia de cualquier tipu, a les amenaces y los anónimos. “Nun tenemos mieu” glayaron los vecinos y vecines que se concentraron frente al Conceyu p’arropar a la so Alcaldesa, Ana Díaz, y al conceyal José Manuel Pello qu'esta pasada fin de selmana atopó el so coche rayáu nos sos cuatro costaos y col acrónimo de fuelgue en paz grabáu sobro'l techu y el capó del vehículu.

Nun Plenu estraordinariu multitudinariu –el salón taba abarrotáu por cargos públicos d'IX pero tamién por vecinos y vecines-, los munícipes aprobaron por unanimidá una declaración pa refugar esti tipu d'actos excecrables. “El Plenu del Conceyu de Riosa solicita a la Xunta Xeneral del Principáu, a la Federación Asturiana de Conceyos y a los Gobiernos d'Asturies y de la Nación qu'analicen urxentemente si estos fechos violentos socedíos n'Asturies pudieren tar rellacionaos ente sí y, por ello, pudieren suponer una tarrecible involución democrática y de la convivencia inaceptables nel 40 aniversariu de la Constitución Española”, reza la declaración alcordada por unanimidá.

El coordinador xeneral d’IX Asturies, Ramón Argüelles, anunció güei que la so formación dirixiérase yá a la Delegada del Gobiernu n'Asturies, Delia Losa, por que convoque, de forma urxente una Xunta de Seguridá. “Esto puede escapase de les manos. Nun queremos que vuelva repitise daqué como lo que pasó en Llanes, nin siquier como lo que pasó estos díes”.

La situación foi encetada güei pola xunta de voceros de la Xunta Xeneral del Principáu qu'aprobó a propuesta d'IX, según esplicó'l diputáu Gaspar Llamazares, una declaración del Parlamentu d'Asturies pa condergar cualquier tipu de violencia o amenaces. “Condergamos absolutamente les amenaces y sobremanera unes amenaces que faen referencia a un casu abiertu que ye'l de Javier Ardines, pa da-yos mayor credibilidá”.

Pa la secretaria de Política Municipal d'IX, Gabriela Álvarez, ye imprescindible poner midíes qu'atayen fechos d'esti tipu. “Queremos dar les gracies a tolos vecinos, a tolos partíos políticos y les entidaes sociales que güei equí nos sofiten. Ye necesario qu'haya'l compromisu de tolos partíos políticos por que esta lacra acábese”.

Declaración contra la violencia aprobada per Riosa

El Ayuntamiento Pleno de Riosa, ante el ataque recibido por el concejal José Manuel Pello cuyo vehículo apareció en la mañana del pasado sábado rayado en sus cuatro costados y con la amenaza  velada de muerte, en forma del acrónimo “descanse en paz (DEP)”, grabado en el techo y el capó del automóvil quiere manifestar su más enérgica condena a este tipo de actos y a cualesquiera otros que atenten, de forma directa o indirecta, al ejercicio de la política y contra la democracia, toda vez que se dirigen al conjunto de la población, al entender que los cargos electos representan a toda la ciudadanía, con independencia de su filiación política o voto.
El Ayuntamiento Pleno de Riosa exige la máxima diligencia para que las Fuerzas de Seguridad del Estado y el Poder Judicial investiguen, hasta las últimas consecuencias, este suceso así como las amenazas que se han producido, en forma de anónimos, contra el legítimo Gobierno municipal, representado por su Alcaldesa, Ana Díaz, quien poco después del asesinato de su compañero en Llanes, Javier Ardines, recibió en su casa un escrito en el que, aprovechándose del atroz crimen, se le trataba de amedrentar en su labor aludiendo al final horrendo del edil.
En esta sesión Plenaria extraordinaria, los munícipes de Riosa hacen, además,  un llamamiento a toda la ciudadanía para que rechacen este tipo de actos execrables y para que colaboren de forma activa para que la persona o personas que estén detrás de esta infame campaña de amenazas den cuenta ante la justicia y ante los vecinos y vecinas de sus reprobables acciones
Por todo ello, la Corporación de Riosa, reunida en Peno Extraordinario, acuerda aprobar esta declaración que pretende ser un llamamiento a la colaboración ciudadana y una petición de protección y amparo a todos los poderes públicos al tiempo que la más enérgica de las condenas.

Por último el Pleno del Ayuntamiento de Riosa solicita a la Junta General del Principado, a la Federación Asturiana de Concejos y a los Gobiernos de Asturias y de la Nación que analicen urgentemente si estos hechos violentos acontecidos en Asturias pudieran estar relacionados entre sí y, por ello, pudieran suponer una terrible involución democrática y de la convivencia inaceptables en el 40 aniversario de la Constitución Española.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies