Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

11/10/2018

Llamazares sostien que l'alcuerdu presupuestariu estatal ten de ser base firme pa la negociación n'Asturies

El voceru d'IX sorraya que son les mesmes fuerces polítiques y los conteníos bien paecíos a los encetaos por Sánchez ya Iglesias

Gaspar Llamazares, voceru parlamentariu d'IX na Xunta Xeneral, valoró positivamente l'alcuerdu presupuestariu robláu esta mesma mañana pol Presidente del Gobiernu, Pedro Sánchez, y el líder de Podemos, Pablo Iglesias. A xuiciu de Llamazares significa un xiru social importante na política presupuestaria española, no que tien que ver col modelu llaboral, les prestaciones, los servicios públicos y les prestaciones a los ciudadanos. Ye, al so xuiciu, un puntu d'inflexón en relación a un periodu llargu d'austeridá, qu'entá nun fuera rectificáu, pero ye, sobremanera, una base firme pa la base y la negociación n'Asturies.

Ye base para la negociación n'Asturies porque, per un sitiu, les fuerces que “tamos presentes na vida política asturiana entendímonos nel marcu estatal” y nun habría nenguna razón pa nun entendese equí, sobremanera, si amás de ser les mesmes fuerces, añediérase que les temes qu'enceta'l presupuestu xeneral del Estáu yá se falaron n'Asturies, inclusive de manera más ambiciosa. “Sería bien oportuno que, en cuanto pueda, el Gobiernu de Javier Fernández plantege l'entamu de la negociación presupuestaria por culpa de que'l marcu xeneral favorecezla.

Esti marcu favorez delles temes que fueron oxetu de bloquéu y diferencia na comunidá autónoma, por casu, na educación de cero a trés abre la vía a que siga la dinámica que s'empezó n'Asturies d'amenorgamientu del preciu de les matrícules y la estensión de los centros; abre la vía a la coparticipación de los conceyos y a un entendimientu cola alministración central pa la integración del cero a trés na educación pública, igual qu'ameyora l'atención a la dependencia o en servicios sanitarios públicos.

“Ye una base d'entendimientu a nivel del estáu y por que’l próximu presupuestu n'Asturies nun s'ataye”, alvirtió. A xuiciu de Llamazares nun s'entendería qu'habiendo un alcuerdu presupuestariu a nivel estatal nun haya la mesma voluntá d'alcuerdu n'Asturies y nun s'aprovechen los conteníos, que son bien paecíos a los que podríen alcordase n'Asturies, “anque en dellos casos equí podríamos ser más ambiciosos porque tenemos les competencies na materia”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies