Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

18/01/2019

IX va allegase a les elecciones sol paragües d'Asturies pola Izsquierda, en coalición con IAS

La formación va aldericar la próxima selmana esta propuesta que preve concluyir les primaries de cabeza de llista y candidatura antes del fin de febreru.

IX va allegar a les próximes elecciones sol paragües d'Asturies pola Izquierda, que tamién va apigurar a Izquierda d'Asturies (IAS), según dio güei a conocer el coordinador xeneral, Ramón Argüelles. El máximu responsable de la formación, compareció esta mañana énte los medios con Alejandro Suárez y Fernando Díaz Rañón, en representación de les trés candidatures mayoritaries que, al pie de él mesmu, se diputaron la dirección del partíu.

La propuesta, que se va llevar a la Comisión Colexada'l próximu llunes y a la Coordinadora'l xueves. La idea, según avanzó Alejandro Suárez, ye que'l procesu de primaries tea concluyíu, cola elección de cabeza de llista y restu de miembros de la candidatura antes del fin de febreru.

“Tenemos que faer lo posible porque nesta rexón nun gobierne la derecha, y yá non la derecha clásica, que ye la que más o menos yá ta representada na Xunta, sinón esa estrema derecha qu'empieza a apaecer y que pon en riesgu conquistes que fiximos a lo llargo d'esta dómina democrática”, afirmó Argüelles. El coordinador d'IX añedió que l'oxetivu tien que ser “siguir abanderando les conquistes sociales, siguir siendo una alternativa de Gobiernu, pola izquierda. Creemos que fai falta una izquierda práctica, una izquierda útil, como creo que fuimos”.

Ramón Argüelles fixo un llamamientu tamién a la responsabilidá pa evitar ufiertar una imaxe de conflictu, de la qu'abogó pola busca d'aliaos. “Na Coordinadora del 26 de payares yá diximos que buscaríamos la mayoría d'alcuerdos posibles con otres fuerces que sían inequívocamente d'esquierdes. Y, nesti casu, al igual qu'en dalguna ocasión más, vamos plantegar una coalición electoral cola Izquierda Asturiana, col IAS. Nun ye la primer vegada, yá lo fiximos en delles ocasiones, en dellos Conceyos yá esiste esa alianza”.

Al respective d'IAS, Argüelles definiola como una fuerza serio y comprometío, tanto cola izquierda como cola defensa de la Llingua.

Esa coligación cerrada pa les elecciones autonómiques nun va ser l'únicu yá que nos ámbitos municipales tán previstos otros nos distintos conceyos.

Sía que non, Argüelles anunció que se va formar una comisión electoral, con miembros d'IX y IAS que va ser la encargada de dirimir tanto'l reglamentu p'allegar a les primaries como les mesmes primaries. “La idea sería que s'escoyera una candidatura conxunta, como lo que veníamos apregonando dende IX, que se someta a les bases. Una candidatura xunida, conxunta y que se vote tanto a la cabeza como a esa candidatura”.

Pa Fernando Díaz Rañón, la coalición con IAS inscribir nel compromisu asumíu na última Asamblea d'Izquierda Xunida pal fortalecimientu de la organización, por aciu la conformanza d'una esquierda fuerte p'asumir responsabilidaes. “Amás, tenemos un compromisu que surde de la última participación los afiliaos y afiliaes d'IX, que s'amosó nun referéndum onde claramente nos señalen per ónde tienen de dir los carreros de cara a les próximes elecciones”, resaltó Rañón, en referencia al consultar sobre la confluencia entamada por IX Asturies y na que más de 86 per cientu de l'afiliación refugó allegar xuntu a Podemos.

Llamazares

Tocantes a la entrada o non de Gaspar Llamazares na llista, Argüelles esplicó que nun se trata d'una decisión que como coordinador pueda tomar, sinón que tienen de ser los órganos y la militancia. Eso sí, esclarió, el diputáu tien d'esclariar cuál ye la so situación. “La candidatura que se proponga va tener que ser refrendada polo órganos y, n'última instancia, va tener que baxar a l'afiliación. Nesti momentu nun puedo antemanavos quién va ser o quién nun va ser. Lo que sí dicimos, y siempres venimos diciendo, que quien forme parte de la candidatura de IU Asturies nun va poder militar n'otra organización, n'otru partíu, que compita electoralmente con IX. Eso sí lo tenemos claro”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies