Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

22/05/2019

Angela Vallina pon como prioridá un cambéu na formación qu'afaiga los perfiles a les necesidaes de la industria asturiano

La candidata d'Asturies pola izquierda a la presidencia d'Asturies cree que ye imprescindible llograr perfiles profesionales que dean respuestes a les necesidaes de los distintos sectores granibles de la comunidá autónoma.

La candidata d'IX a la presidencia d'Asturies, Angela Vallina, reivindicó güei en Navia un cambéu nos modelos de formación pa empobinala a les necesidaes de les empreses qu'anicien nel territoriu. Angela Vallina xuntu al candidatu d'Asturies pola Izquierda na circunscripción occidental, Francisco Javier Méndez Rodríguez, visitó esta mañana les instalaciones d’ENCE nesi conceyu pa conocer los planes de futuru de la empresa.

A lo llargo de les últimes selmanes, la necesidá d'un cambéu nos modelos de formación quedó de manifiestu según la candidata d'Asturies pola izquierda: “repiten equí lo que venimos escuchando en toles xuntes que tuvimos sobro empreses: la falta de formación n'Asturies enfocada a les necesidaes de la industria. Y eso ye un defectu que nesta llexislatura hai que correxir sí o sí“.

Ente les prioridaes que tamién tendrán de resolvese, a xuiciu de Angela Vallina, nos próximos años ye l'emisariu d'agües de la factoría, que rique tantu pal so propiu usu como pa otres entidaes de la zona como reny Picot una ampliación o un segundu emisariu.

Al respective de la visita, Angela Vallina enfatizó la importancia de la empresa pa Navia y tola so zona d'influencia y el compromisu inversor que va dexar ampliar nos próximos años la producción, de la que va dexar una mayor diversificación Con productos de mayor valor añedíu. Nesti sentíu, remarcó que la fábrica contribúi de forma decisiva como pieza fundamental na economía circular d'esta zona, de toa esta contorna.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies