Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ovidio Zapico ya Israel Ruíz Salmón. Propuestes p’ameyorar el serviciu ferroviariu de vía estrecha

Güei vienres, a les 17:49 Hores, estación de FEVE de Llanes

El coordinadores d'IX d'Asturies y Cantabria, al pie de otros dirixentes institucionales y orgánicos de dambes comunidaes van viaxar en tren dende Cabezón d'El Sal a Llanes pa denunciar los problemes del serviciu

El diputáu y coordinador xeneral d’IX Asturies, Ovidio Zapico, xuntu al coordinador d’IX Cantabria, Israel Ruiz Salmón, van movese güei vienres, de Cabezón del Sal a Llanes en FEVE, nun viaxe pa denunciar los problemes del serviciu ferroviariu de vía estrecha y plantegar propuestes pa la so meyora como mediu de comunicación de cercaníes y d'intercomunicación pa la cornisa cantábrica.

L'atención a medios va facese na estación de Llanes, a cuerpu de convói, a les 17:49, hora indicada de llegada a la localidá según los horarios de FEVE.

Nesti desplazamientu, Zapico y Ruíz Salmón, van tar acompañaos de conceyales y otros cargos orgánicos de Cantabria y Asturies. Pela parte cántabra, prevese l'asistencia de conceyales de Cabezón, Val de San Vicente y el candidatu a l'Alcaldía de Torrelavega; dende Asturies, Begoña Collada, d’IX Llanes, la conceyala de Parres Romina Gutiérrez, y el candidatu en Ribedeva, Juan Ignacio Castaño.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies