Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

L'ERA caltien la planificación p'anguaño con una inversión de 14 millones d'euros en diferentes proyectos d'atención a la Dependencia

Al contrariu que nes Comunidaes gobernaes pol Partíu Popular, n'Asturies el desenvolvimientu de la Llei d'Autonomía Personal y Atención a la Dependencia ye una prioridá y les inversiones previstes pa crear nuevos servicios nun son susceptibles de retayos

En relación a les declaraciones realizaes güei pola diputada del Partíu Popular, Inmaculada González, la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda quier recordar que l'organismu autónomu Establecimientos Residenciales pa Vieyos d'Asturies  cunta anguaño con un presupuestu total de 123,3 millones d'euros de los que destinar a inversiones 14,45 millones d'euros.

Contra les falsedades que'l Partíu Popular empeñar en treslladar a los ciudadanos, la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda quier recordar que les inversiones previstes caltienen según la planificación y centrar en completar  los Centros Polivalentes de Recursos que yá tán en construcción o en proyectu:

  • "La Tenderina" (Uviéu): ta prevista la so puesta en funcionamientu antes del branu.
  • CPR "Aurora Álvarez" (Xixón): la construcción rematará'l próximu mes.
  • CPR de Moreda (Aller): n'obra.
  • Obres CPR "Nodo" (Avilés): axudicar de forma provisional.
  • Obres CPR "El Villar" en Castrillón: en trámite d'axudicación.
  • Residencia del Parque d'Iviernu (Uviéu): ta ellaborando'l proyectu.
  • Residencia de Llastres (Colunga): en procesu de licitación d'obres. El retrasu debe a la entrada en puxanza de la Llei de Contratos de l'Alministración Pública qu'obligó a modificar el procedimientu pa la so construcción. En cumplimientu d'esta Llei, Establecimientos Residenciales pa Vieyos d'Asturies, YERA, fai cargu del proyectu de la Residencia de Llastres cola vuelta d'Esquierda Xunío la Gobiernu en noviembre de 2008. Nesti tiempu hai ellaboráu'l  Proyectu (que  yá ta visáu y supervisar pola Conseyería), tramitóse la llicencia d'obres col Ayuntamientu de Colunga y en esti momentu ta tramitando l'aprobación de la licitación de les obres pol Conseyu de Gobiernu. Calcula que la obra podría tar axudicar dempués del branu.

Amás anguaño se licitarán les obres d'otros dos centros residenciales n'árees con menor cobertoria de places como ye'l  casu de Cangas de Narcea y Riañu, Llangréu. Tamién se tán llevando a cabu obrar d'ampliación nes residencies de Teverga y Quirós, y antes del branu tarán  completar les obres pa tresformar places de persones valederes pa persones en situación de dependencia que se tán desenvolviendo nes Residencies de Llaviana, El Cristo y Santa Teresa, n'Uviéu, y Infiesto.

Por muncho que-y pese al Partíu Popular, la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda, a través del YERA xestionará en 2011 un total de 881 nueves places residenciales (410 alcordaes y 471 públiques) pasando de les 4.361 places, xestionaes al zarru d'anguaño, a 5.242 places xestionaes al zarru de 2010.

Les places n'apartamentos  residenciales pa mayores pasarán de 172 a 215, ente que nos centros de día, xestionaos pol DÓMINA, les places amontaránse un 63,25%, pasando de 332 anguaño a 542 places el próximu.

"Estos son los argumentos que'l Partíu Popular empeñar en negar, podría dicir que'l PP n'Asturies ye'l partíu de la mentira". "Como vien siendo habitual nel venir de Inmaculada González, la so estratexa política basar en  treslladar a los ciudadano mensaxes sesgados cola única intención de xenerar alarma social".

"N'Asturies el PP intenta dar lleiciones de xestión mientras nes Comunidaes nes que gobierna privatizar los servicios públicos y tien paralizada la implantación de la Llei de Dependencia. Por poner un exemplu, na Comunidá de Madrid, con un presupuestu cuatro vegaes mayor qu'el d'Asturies, el nivel de protección social ye seis puntos menor qu'equí". "Nel universu paralelu nel que'l PP asturianu fai política nun ye capaz d'entender  que priorizar el gastu nun ye lo mesmu que retayar inversiones, daqué que pa la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda non se plantega una y bones el desenvolvimientu de la Llei de Dependencia ye una prioridá".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies